miércoles, 5 de septiembre de 2018

GRAN PRIX CANNES LIONS 2018


Grand Prix For Good: Project Revoice, de BWM Dentsu Sydney para The ALS Association, Australia.





Health Grand Prix For Good: Blink to Speak, de TBWA India para Asha Ek Hope, India. 





BRAND EXPERIENCE AND ACTIVATION
Grand Prix: Today at Apple, de Apple, Estados Unidos.


CREATIVE DATA LIONS
Grand Prix: JFKUnsilenced, de Rothco| Accenture Interactive para The Times/News UK & Ireland, Irlanda.



CREATIVE ECOMMERCE 
 
Grand Prix: Xbox Design Lab Originals: The Fanchise Model, de McCann London para Xbox Design Lab, Reino Unido. 


CREATIVE EFECTIVENESS
Grand Prix: Savlon Healthy Hands Chalk Sticks, de Ogilvy Mumbai para ITC, India.




DIGITAL CRAFT
Grand Prix: Aeronaut VR, de Isobar New York y Viacom New York para William Patrick Corgan, Estados Unidos.

1.-DIRECT
Grand Prix: Palau Pledge, de Host/Havas Sydney para Palau Legacy Project, Australia
2.-SUSTAINABLE DEVELOPMENT GOALS  Gran Prix

3.-TITANIUM LIONS 





ENTERTAINMENT
Grand Prix: Evert_45, de N=5 Amsterdam para KPN, Países Bajos.

ENTERTAINMENT FOR MUSIC

Grand PrixSmile, de Smuggler New York / ROC Nation New York para Jay-Z, Estados Unidos.

Grand PrixWelcome Home, de TBWA\Media Arts Lab Los Ángeles para Apple, Estados Unidos. 



FILM

Grand Prix: It’s Another Tide Ad, de Saatchi & Saatchi New York para P&G, Estados Unidos.

Grand Prix: The Talk, de BBDO New York para P&G, Estados Unidos. 
FILM CRAFT
Grand Prix: Hope, de Sra. Rushmore Madrid para International Comitee of the Red Cross, España.


GLASS LIONS
Grand Prix: BloodNormal, de AMVBBDO para Essity, Reino Unido.

HEALTH AND WELLNESS
Grand Prix: Corazón – Give Your Heart, de John X Hannes para Montefiore, Estados Unidos.

INDUSTRY CRAFT
Grand Prix: Ali, de Ogilvy Chicago para SC Johnson, Estados Unidos.

INNOVATION LIONS

Grand Prix: My Line Powered By Google, de MullenLowe SSP3 Bogotá para Ministerio de Comunicaciones & Tecnología, Colombia.



MEDIA
Grand Prix: Tesco’s Food Love Stories, de Mediacom/BBH Londres para Tesco, Reino Unido. 


MOBILE
Grand Prix: Corruption Detector, de Grey Brazil Sao Paulo para Reclame Aqui, Brasil.




OUTDOOR
Grand Prix: Next Exit, Just Missed Us, On Your Left, On Your Right (C), de Cossette Toronto/McDonald’s Toronto para McDonald’s Rastaurants of Canada Unlimited, Canadá.

PRINT AND PUBLISHING

Grand Prix: Tagwords, de Africa São Paulo para AB InBev, Brasil.



PR
Grand Prix: Trash Isles, de AMVBBDO para Plastic Oceans/Ladbible, Reino Unido.
DESIGN
Grand Prix: Trash Isles, de AMVBBDO London para Plastic Oceans/Ladbible, Reino Unido.



PRODUCT DESIGN

Grand Prix: Kingo, de Ogilvy Colombia/Ogilvy Guatemala/Kingo Energy para Kingo, Colombia. 


RADIO & AUDIO
Grand Prix: Soccer Song for Change, de Ogilvy Cape Town para AB InBev Africa, Sudáfrica. 


SOCIAL & INFLUENCER
Grand Prix: Nothing Beats a Londoner, de Wieden + Kennedy London, Reino Unido. 


Food & Drink
-Bronce: Share a Coke 1000 Name Celebration, de Fitzco//McCann y Casanova//McCann para Coca-Cola, Estados Unidos.

https://www.youtube.com/watch?v=Nscvmsrblyo



Retail
-Oro: Scary Clown Night, de Lola MullenLowe Madrid para Burger King, España.
B2B
-Bronce: Emotional Pulse, de Yslandia Madrid para Seidor, España.



Bronce: Femplea, de Wunderman Cato Johnson Buenos Aires para Fundación Mujeres En Igualdad, Argentina.
Live B2C Brand Experience or Activation
-Bronce: The Honest Proposal, de CIRCUS Grey Peru Lima para Flora Tristan, Perú



Brand-owned Experiences
-Bronce: Blizzard Store, de P4 Ogilvy Panama City para Dairy Queen, Panamá.





No hay comentarios:

Publicar un comentario