Grand
Prix For Good: Project
Revoice, de BWM Dentsu
Sydney para The ALS Association, Australia.
Health Grand Prix For Good: Blink to Speak, de TBWA India para Asha Ek Hope, India.
BRAND
EXPERIENCE AND ACTIVATION
Grand Prix: Today at Apple, de Apple, Estados Unidos.
CREATIVE
DATA LIONS
Grand Prix: JFKUnsilenced, de Rothco| Accenture Interactive para The Times/News
UK & Ireland, Irlanda.
CREATIVE ECOMMERCE
Grand Prix: Xbox Design Lab Originals: The Fanchise Model, de McCann London para Xbox Design Lab, Reino Unido.
Grand Prix: Xbox Design Lab Originals: The Fanchise Model, de McCann London para Xbox Design Lab, Reino Unido.
CREATIVE
EFECTIVENESS
Grand Prix: Savlon Healthy Hands Chalk Sticks, de Ogilvy Mumbai para ITC, India.
DIGITAL
CRAFT
Grand Prix: Aeronaut VR, de Isobar New York y Viacom New York para William
Patrick Corgan, Estados Unidos.
1.-DIRECT
Grand Prix: Palau Pledge, de Host/Havas Sydney para Palau Legacy Project,
Australia.
2.-SUSTAINABLE
DEVELOPMENT GOALS Gran Prix
3.-TITANIUM LIONS
ENTERTAINMENT
Grand Prix: Evert_45,
de N=5 Amsterdam para KPN, Países Bajos.
ENTERTAINMENT FOR MUSIC
Grand Prix: Smile, de Smuggler New York / ROC Nation New York para Jay-Z, Estados Unidos.
Grand Prix: Smile, de Smuggler New York / ROC Nation New York para Jay-Z, Estados Unidos.
Grand Prix: Welcome Home, de TBWA\Media Arts Lab Los Ángeles para Apple, Estados Unidos.
FILM
Grand Prix: It’s Another Tide Ad, de Saatchi & Saatchi New York para P&G, Estados Unidos.
Grand Prix: It’s Another Tide Ad, de Saatchi & Saatchi New York para P&G, Estados Unidos.
Grand Prix: The Talk, de BBDO New York para P&G, Estados Unidos.
FILM CRAFT
Grand Prix: Hope,
de Sra. Rushmore Madrid para International Comitee of the Red Cross, España.
GLASS LIONS
Grand Prix: BloodNormal, de AMVBBDO para Essity, Reino Unido.
HEALTH
AND WELLNESS
Grand Prix: Corazón – Give Your Heart,
de John X Hannes para Montefiore, Estados Unidos.
INDUSTRY
CRAFT
Grand Prix: Ali, de
Ogilvy Chicago para SC Johnson, Estados Unidos.
INNOVATION LIONS
Grand Prix: My Line Powered By Google, de MullenLowe SSP3 Bogotá para Ministerio de Comunicaciones & Tecnología, Colombia.
Grand Prix: My Line Powered By Google, de MullenLowe SSP3 Bogotá para Ministerio de Comunicaciones & Tecnología, Colombia.
MEDIA
Grand Prix: Tesco’s Food Love
Stories, de Mediacom/BBH Londres para Tesco, Reino Unido.
MOBILE
Grand Prix: Corruption Detector, de
Grey Brazil Sao Paulo para Reclame Aqui, Brasil.
OUTDOOR
Grand Prix: Next Exit, Just Missed Us, On Your Left, On Your Right
(C), de Cossette Toronto/McDonald’s Toronto
para McDonald’s Rastaurants of Canada Unlimited, Canadá.
PRINT AND PUBLISHING
Grand Prix: Tagwords, de Africa São Paulo para AB InBev, Brasil.
Grand Prix: Tagwords, de Africa São Paulo para AB InBev, Brasil.
PR
Grand Prix: Trash Isles, de
AMVBBDO para Plastic Oceans/Ladbible, Reino Unido.
DESIGN
Grand Prix: Trash Isles, de AMVBBDO London para Plastic Oceans/Ladbible, Reino Unido.
Grand Prix: Trash Isles, de AMVBBDO London para Plastic Oceans/Ladbible, Reino Unido.
PRODUCT DESIGN
Grand Prix: Kingo, de Ogilvy Colombia/Ogilvy Guatemala/Kingo Energy para Kingo, Colombia.
Grand Prix: Kingo, de Ogilvy Colombia/Ogilvy Guatemala/Kingo Energy para Kingo, Colombia.
RADIO
& AUDIO
Grand Prix: Soccer Song for Change, de Ogilvy Cape Town para AB InBev
Africa, Sudáfrica.
SOCIAL
& INFLUENCER
Grand Prix: Nothing Beats a Londoner, de Wieden + Kennedy London, Reino
Unido.
Food &
Drink
-Bronce: Share a Coke 1000 Name Celebration, de Fitzco//McCann y Casanova//McCann para Coca-Cola, Estados Unidos.
https://www.youtube.com/watch?v=Nscvmsrblyo
-Bronce: Share a Coke 1000 Name Celebration, de Fitzco//McCann y Casanova//McCann para Coca-Cola, Estados Unidos.
https://www.youtube.com/watch?v=Nscvmsrblyo
Retail
-Oro: Scary Clown Night, de Lola MullenLowe Madrid para Burger King, España.
-Oro: Scary Clown Night, de Lola MullenLowe Madrid para Burger King, España.
B2B
-Bronce: Emotional Pulse, de Yslandia Madrid para Seidor, España.
-Bronce: Emotional Pulse, de Yslandia Madrid para Seidor, España.
Bronce: Femplea, de Wunderman Cato Johnson
Buenos Aires para Fundación Mujeres En Igualdad, Argentina.
Live B2C Brand Experience or Activation
-Bronce: The Honest Proposal, de CIRCUS Grey Peru Lima para Flora Tristan, Perú
-Bronce: The Honest Proposal, de CIRCUS Grey Peru Lima para Flora Tristan, Perú
Brand-owned
Experiences
-Bronce: Blizzard Store, de P4 Ogilvy Panama City para Dairy Queen, Panamá.
-Bronce: Blizzard Store, de P4 Ogilvy Panama City para Dairy Queen, Panamá.
No hay comentarios:
Publicar un comentario